افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونای پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی

مرکز واکسیناسیون تجمیعی کوید۱۹ شرکت های پتروشیمی منطقه پارس،طی مراسمی باحضور ائمه جمعه ،فرماندهان سپاه و روسای شبکه های بهداشت و درمان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،رئیس روابط عمومی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی صبح امروز در این مراسم ضمن تقدیر از مدافعان سلامت و خدمتگزاران سنگر مقابله با کرونا گفت: با آغاز فعالیت مرکز واکسیناسیون تجمیعی در منطقه پارس جنوبی افزایش ظرفیت تزریق تا یک‌هزار دُز واکسن در روز به کارکنان صنایع پتروشیمی فراهم است.

مرتضی باشی افتتاح این مرکز را گامی مهم در افزایش سرعت واکسیناسیون خواند و افزود: خوشبختانه با همکاری متقابل شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این مرکز راه‌اندازی شده و امید است در یک‌ماهه آینده کل جمعیت شاغل در مجموعه‌های صنایع و شرکت‌های پتروشیمی واکسینه شوند.

وی با اشاره به همجواری مرکز واکسیناسیون با روستای شیرینو شهرستان کنگان ابراز کرد: واکسیناسیون ساکن در این روستا نیز با همکاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام می‌شود.

رئیس روابط عمومی شورا راهبردی صنایع پتروشیمی استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و از خودگذشتگی مدافعان سلامت گفت: شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام تلاش خود برای همراهی با کادر بهداشت و درمان و مقابله با کرونا در سطح استان به کار گرفته و با تجهیز بیمارستان‌های استان، توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، توزیع ۲ هزار دستگاه تبلت ویژه دانش‌آموزان و دیگر امکانات کمک شایانی کرده است.

https://ipna.news/157523کپی شد!