ناوگان آمبولانسی بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر تجهیز شد

بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر، در راستای طرح تحول سلامت و ارتقاء کیفیت خدمات، به دو دستگاه آمبولانس پیشرفته و مدرن مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، دکتر امیر پور رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی در این خصوص گفت: این نوع آمبولانس، از گروه آمبولانس های پیشرفته ای هستند که به کلیه تجهیزات مورد نیاز بیماران بدحال شامل: دستگاه الکتروشوک، مانیتورینگ، کاپنوگراف، پمپ اینفیوژن، نبولایزر، کپسول های اکسیژن، دستگاه کمک تنفسی، تخت‌های پیشرفته ضد شوک و تشک بادی مجهز هستند که به همت مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای تحقق اهداف کلان سازمان و رفع کمبود ناوگان آمبولانس، در اختیار مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: با تأمین آمبولانس های جدید و حضور کادر پزشکی باتجربه خود می توانیم بیماران بدحالی که به دلایل مختلف در وضعیت ناپایدار بسر میبرند را به سایر نقاط کشور اعزام نماییم.

دکتر امیرپور اظهار کرد: همچنین بدلیل دارا بودن تجهیزات مراقبت های ویژه، این آمبولانس ها بعنوان واحدهای سیار ICU نیز بکار گرفته می شوند.

رئیس بیمارستان نفت بندرماهشهر بیان کرد: معمولا از این آمبولانس ها برای انتقال بیماران در تمامی رده های سنی استفاده می شود و این تیپ از آمبولانس ها یک واحد پیشرفته درمانی محسوب می شوند.

امیرپور گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر تمامی تلاش خود را در راستای تجهیز این مجموعه به بهترین امکانات درمانی بکار خواهد بست تا ضمن آرامش خاطر به پرسنل در ارائه خدمات درمانی، مراتب افزایش رضایت مندی جمعیت تحت پوشش و مردم شریف بندرماهشهر مهیا شود.

دکتر امیرپور در پایان گفت: در آخر جادارد از حسن توجه و پیگیری های حبیب آقاجری نماینده محترم مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی قدردانی و تشکر نمایم.

https://ipna.news/157505کپی شد!