تقدیر مدیرعامل پتروشیمی فن آوران از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر

مدیرعامل پتروشیمی فن آوران به نیابت از پرسنل این شرکت در پیامی از دکتر امیرپور و کادر درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  در متن این پیام آمده است:

خداوند منان را به پاس وجود فرشتگانی آسمانی که در نهایت اخلاص و درکمال متانت با بهره مندی از موهبت صبرکه منتج از ایمان آنها به ذات اقدس احدیت است و در شرایط سخت حاضر همچنان جانانه در عرصه مقابله با بیماری منحوس کرونا ایستادگی نموده و تیمار آلام بیشمار بیماران را در شرایط ازدحام ناشی از همه گیری، بر دوش خود دارند به غایت شاکریم.

جهاد شبانه روزی شما و همکاران دلسوز و متعهدتان، که برگرفته از تدابیر عالمانه آن برادر ارجمند در مدیریت بهینه شرایط اضطراری دشوار حال حاضر، منجر به پایداری و ایستادگی و تداوم خدمات درمانی به نیازمندان و بیماران گردیده است . میسر نمی گردید مگر در سایه عنایات خاص خداوند سبحان و تعهد و اخلاص جمیع همکاران پرتلاش و دلسوزتان که بحق باید گفت در راستا و برگرفته از آموزه های شریعت مبین اسلام و تعالیم الهی جانانه گام برداشته و می دارند.

اینجانب بایسته می دانم تا مراتب تقدیر خود را اصالتاً و به نیابت از مجموعه همکاران شرکت پتروشیمی فن آوران، بحضور آن جناب و جمیع کادر درمان صنعت نفت که همچنان همراه و یاور بیماران هستید، ایفاد نموده و دوام توفیقات روزافزون و دفع بلای عاجل را از جمیع آحاد بشریت و هموطنان عزیزمان مسئلت نمایم.

امید برآنیم بزودی شاهد پایان این آزمون الهی با پیروزی درخشان کادر خستگی ناپذیر و پرتلاش درمان صنعت نفت ماهشهر همچون سایر تلاشگران این عرصه، تحت مدیریت حکیمانه و مدبرانه جنابعالی که همه جانبه از آسایش و آرامش خود و خانواده های شریف خود در راه تامین سلامت مردم گذشته اید باشیم، بی شک هرجان که نجات می دهید نور امیدی به دل اعضای منتظر خانواده ای تابانیده اید.

https://ipna.news/157458کپی شد!