مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از تامین ۲۰ مگاوات برق مورد نیاز استان توسط پتروشیمی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مهندس «علی اسدی»  از تزریق ۲۰ مگاوات برق توسط شرکت پتروشیمی ایلام به شبکه برق غرب کشور در روزهای حساس کنونی خبر داد و اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ایلام یکی از مشترکین صنعتی این شرکت است که با اقدامات خود همکاری مؤثر و ارزشمندی با برق غرب دارد.وی گفت: شرکت پتروشیمی ایلام با تولید و تزریق برق به صورت لحظه‌ای و به میزان ۲۰ مگاوات در سال جاری، کمک شایانی به شبکه غرب کشور کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در سال گذشته نیز بیش از ۳۱ هزار مگاوات‌ساعت انرژی تولید و به شبکه برق غرب تزریق کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های تولید و افزایش مصرف برق و در راستای ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین منطقه، شرکت پتروشیمی ایلام ۲۰ مگاوات برق به شبکه غرب کشور تزریق کرده و اینجانب به نوبه خود از مجموعه مدیریت و پرسنل محترم آن شرکت قدردانی می‌کنم.

بدون شک تولید برق در پتروشیمی ایلام توجیه اقتصادی ندارد و خریداری توربین و قطعات یدکی با دلار و به سختی صورت می‌گیرد ولی در راستای مسئولیت اجتماعی و کم کردن مشکلات مردم، برق در پتروشیمی تولید و به شبکه تزریق می‌شود.

https://ipna.news/157206کپی شد!