پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم به ازای هر سهم مبلغ ۶۵۰ تومان سود تقسیم شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛این مجمع روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار و سازمان حسابرسی کشور به عنوان بازرس قانونی تعیین شد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت پتروشیمی جم امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.

شرکت پتروشیمی جم در در زمینه تولید انواع محصولات و کالاهای پتروشیمی فعالیت می‌کند.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

درآمدهای عملیاتی این شرکت در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۵۱ هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال بوده که این درآمد در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۳۰۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال افزایش یافت. سود ناخالص این شرکت از ۴۳ هزار میلیارد و ۴۳۲ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ به بیش از از ۱۲۴ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ صعود کرد.

ترکیب سهامداران

ترکیب سهامداران شرکت پتروشیمی جم شامل شرکت صبا انرژی جهان گستر، شرکت ارزش آفرینان تجارت صبا، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی و شرکت گسترش تجارت پارس سباست. مجمع امروز این شرکت با حضور بیش از ۹۰ درصدی سهامداران حقوقی و حقیقی تشکیل شد.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

میزان سود عملیاتی پایه هر سهم در سال ۱۳۹۸ حدود ۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال بوده است که که این میزان در سال ۱۳۹۹ به عدد ۷ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال افزایش یافت. همچنین میزان سود غیرعملیاتی برای هر پایه سهم در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۶۱ میلیون ریال بود که این میزان در سال ۱۳۹۹ به عدد ۵۱۲ میلیون ریال صعود کرد.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

سود انباشته این شرکت در سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال بوده است که این میزان در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۱۱۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

آخرین میزان افزایش سرمایه این شرکت در فروردین سال ۱۳۹۸ معادل ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

جمع دارایی‌های جاری شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۸ بیش از ۵۲ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال بوده است که این عدد تا پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۱۶۳ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

پتروشیمی جم حدود ۲۲ درصد از سهم تولید اتیلن در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال مالی گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت شامل افزایش سهم در بازار فروش است و آمادگی لازم برای صادرات محصولات در پساتحریم به اروپاست. این شرکت در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ میلیون دلار صادرات محصولات داشته است که این رقم در سال ۱۳۹۹ به عدد ۴۷۶ میلیون دلار رسید.

پتروشیمی جم چقدر سود ساخت؟

https://ipna.news/157145کپی شد!