افزایش ۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۳ ماه نخست ۱۴۰۰

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع‌های پتروشیمی در سه ماه نخست امسال با افزایش هفت درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال به ۱۶.۳ میلیون تن رسید.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛سیدجلال میرهاشمی اعلام کرد: با اقدام‌های انجام‌شده و تأمین پایدار خوراک در سال ۱۴۰۰ تولید انواع محصول در مجتمع‌های پتروشیمی افزایش یافته و ضمن تأمین حداکثری بازارهای داخلی، برنامه صادرات نیز محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی ایران از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است، گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تأمین خوراک صنایع داخلی و ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف‌گذاری شده است، گفت: تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون‌ بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده امسال نیز از ظرفیت‌های خالی تولید بعضی مجتمع‌های موجود استفاده می‌شود.

https://ipna.news/157071کپی شد!