بیش از ۱ هزار شغل ارمغان پناه صنعت پارت به لردگان/ قرارداد EPC طرح کریستال ملامین پتروشیمی لردگان امضا شد

رئیس هیئت‌مدیره پناه صنعت پارت در مراسم امضای قرارداد EPC پترو آرمند لردگان گفت: با این طرح بیش از ۱ هزار شغل مستقیم در منطقه ایجاد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در این مراسم که با حضور حسین بامیری نماینده مجلس شورای اسلامی لردگان و رسول اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) و مدیرعامل پتروآمند لردگان بعنوان کارفرما برگزار شد، افزود: پس از ایجاد اشتغال، افزایش رفاه و کیفیت معیشت در منطقه لردگان؛ شاید بتوان بالاترین تأثیر را تأثیر فرهنگی دانست که آن هم شامل ارتباط با صنعت، افزایش تخصص‌ها، ترویج کارآفرینی، ایجاد همدلی و ثبات و به‌تبع آن افزایش امنیت می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره پناه صنعت پارت مشتری‌مداری، کیفیت مطلوب، ایجاد ارزش افزوده برای ذی‌نفعان را از اصول اولیه این شرکت برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر با انجام ده‌ها پروژه در زمان مقرر، رضایت‌مندی کارفرمایان مختلف را در بخش‌های صنعتی و ساختمانی به خود جلب کردیم و بر اساس تعالی در فرایندهای مدیریتی و بخش فنی مهندسی با استقرار استانداردهای مدیریت کیفیت، رعایت موازین ایمنی، بهداشت و حفظ محیط‌زیست، سلامت نیروی انسانی و استاندارد مدیریت پروژه درصدد گسترش فعالیت‌های تخصصی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود اذعان داشت: در افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان نهایت تلاش خود را به کارخواهیم گرفت. زیرا معتقدیم پیشرفت در کنار یکدیگر و با یکدیگر، موجب هم‌افزایی و خلق ارزش بیشتر برای همه ذی‌نفعان می‌شود.

پناهی خاطرنشان ساخت: امروز اوج بالندگی و خودکفایی را در سطح کشور شاهد هستیم و یکی از اهداف اصلی ما در پروژه‌ها ایجاد اشتغال و ترویج کارآفرینی ضمن ایجاد فرصت مناسب جهت نقش‌آفرینی پترو صنعت پارت در کشورهاست که موجب بهره گرفتن از توان متخصصان و سرمایه نیروی انسانی و بومی را نیز ایجاد می‌کند.

قرارداد به بین پتروآرمند لردگان به‌عنوان کارفرما و پناه صنعت پارت به‌عنوان پیمانکار امضاء شد.

https://ipna.news/157025کپی شد!