افتتاح درمانگاه شهر شهید چمران با کمک صنایع پتروشیمی

 اولین درمانگاه شهر شهید چمران پس از ساخت و تجهیز،با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مرکز درمانی شهر چمران روز گذشته (سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰) به بهره برداری رسید.ساخت و خرید تجهیزات مرکز درمانی شهر چمران با هزینه ای حدود ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی و بیمارستان صنعت نفت بندرماهشهر صورت گرفت.

درمانگاه شهید قاسم سلیمانی شهر چمران که مالکیت آن از سوی پتروشیمی بندرامام به شبکه بهداشت اهدا شده بود، پس از انجام تعمیرات اولیه و خرید تجهیزات بیمارستانی، از محل بودجه شورای راهبردی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء تکمیل و رسما آغاز بکار کرد. راهبری این مرکز درمانی که از بخش های مختلفی تشکیل می گردد به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر واگذار گردیده است.

این مراسم، با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر و معاون هماهنگ کننده سپاه استان، نماینده مردم مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر چمران، فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار شد. سردار شاهوار پور در این مراسم، از خدمات شرکت های پتروشیمی در مشارکت و بهره برداری از این درمانگاه تشکر و قدردانی کرد و لوح سپاسی را در این خصوص به سیدامید شهیدی نیا، رییس شورای راهبردی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اهدا نمود.

 

https://ipna.news/156867کپی شد!