صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به ۳۵ کشور اروپایی/ تبریز گوی سبقت را از آمریکا ربود

مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت: محصولات پتروشمی تبریز به ۳۵ کشور صادر می شود که عمده این کشورها در اروپا قرار دارند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سیاوش درفشی امروز در بازید فرمانده سپاه عاشورا از پتروشیمب تبریز اظهار داشت: در سال جهش تولید با وجود کرونا و شرایط تحریمی ۱۰۷ درصد در تحقق اهداف خود موفقیت داشتیم.

وی اضافه کرد: محصولات پتروشمی تبریز به ۳۵ کشور صادر می شود که عمده این کشورها در اروپا قرار دارند.

درفشی گفت: کیفیت محصولات پتروشیمی تبریز به قدری بالاست که در رقابت با عربستان و آمریکا گوی سبقت را ربوده و با مشتری های اروپایی خود به حد وفاداری رسیده ایم.

وی به تراکنش های مالی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: بنا برگزارش بانک مرکزی از ابتدای سال۹۷ تاکنون به ۹۹درصد تعهدات ارزی خود عمل کرده ایم.

درفشی در بخشی از گزارش خود گفت:  تنها مجموعه پتروشیمی هستیم که بنا داریم اولین محصول صد در صد ایرانی را تولید کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز به توافق خود با استانداری برای استفاده از پساب ها نیز اشاره کرد و گفت:  با وجود اینکه ما از دهه هفتاد قرارداد داشتیم که از آب زرینه رود برای مایحتاج صنعتی خود استفاده کنیم اما اخیراً با استانداری توافق کردیم که بجای استفاده از آب شرب از پساب های استفاده کنیم که این اتفاق بزرگی در زمینه صرفه جویی آب و موضوعات زیست محیطی است.

سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا نیز در این بازدید صحبت های خود با تبریک هفته کارگر گفت: معتقدیم شرکت پتروشیمی به عنوان یکی از شرکت های بزرگ استان می تواند تجسم عینی جهش تولید باشد.

فرمانده ارشد سپاه در استان ابتکار این شرکت در زمینه صرفه جویی آب و استفاده بهینه از پساب ها را ستود و گفت: این خبر خوشایندی برای مردم تبریز خواهد بود.

https://ipna.news/156421کپی شد!