اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و مس شهید باهنر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب‌آهن اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۶هزار و ۳۰۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۹۰هزار و ۵۲۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۸۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۶۲میلیارد تومان در بیش از ۸۱۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و مس شهید باهنر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معاون بافق، معادن منگنز ایران و ایران تایر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۸۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۴۸۳میلیارد تومان در ۳۱۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۲۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب‌آهن اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/156140کپی شد!