بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۷اسفند ۹۹

امروز سهامداران شرکت های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان در بورس و معامله گران شرکت های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،  شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۸۶۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵هزار و ۵۸۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۶۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۹۰میلیارد تومان در بیش از ۹۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های نوش مازندران، گروه بهمن و سرمایه گذاری سپه بیشترین افت را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۹۶میلیون ورقه به ارزش ۱۴هزار و ۵۰۸میلیارد تومان در ۲۸۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۴۵واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/155929کپی شد!