مدیرعامل پیشین پتروشیمی امیرکبیر از پیام های مردم بندرماهشهر درخصوص درگذشت برادر خود تشکر کرد

اسداله غلامپور مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی ایران و مدیرعامل پیشین پتروشیمی امیرکبیر در پیامی از مردم و بزرگان بندرماهشهر به دلیل همراهی جهت تسلی خاطر بازماندگان در خصوص فوت برادر خود تشکر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

اینک که دست طبیعت، روح بلند برادری مهربان و پدری دلسوز، خیر و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع)، مرحوم مغفور شادروان مهندس حاج محمودغلامپور را با خود به پرواز درآورد و به ملکوت اعلی فرستاد، همه را در ماتم و سوک ابدی نشاند.

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، عشایر غیور و خاصه مردم شریف بندر کهن ماهشهر و حومه و همچنن نماینده محترم آن حوزه جناب سردار حاج حبیب آقاجاری که ما را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با تماس تلفنی، ارسال پیام و یا حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، ما را مورد تفقد قرار دادند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

همچنین نظر به این که به علت تألمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده‌ام، یک بار دیگر دست همه شما را فشرده و می‌بوسم، دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می‌کنم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

https://ipna.news/155917کپی شد!