شکسته شدن رکورد تولید در پتروشیمی نوری

رکورد تولید در پتروشیمی نوری در سال جهش تولید با تحقق افزایش ۱۱۵ درصدی ظرفیت تولید شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیرعامل پتروشیمی نوری  با بیان اینکه شرکت پتروشیمی نوری با تولید چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تن محصول از ابتدای امسال تا اول اسفندماه توانست رکورد جدیدی را در کارنامه خود ‏به ثبت برساند بیان کرد:  با تلاش همه همکاران و متخصصان توانستیم بعد از شناسایی موانع تولید، در جهت رفع این موانع با هدف کم اثر کردن تحریم‌ها حرکت کنیم.
تقی صانعی افزود: بر این اساس در سال ۱۳۹۹ که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، این مجتمع ‏موفق به ثبت رکورد‌های تولید مختلفی از جمله تولید ۱۰۶ درصد پارازایلین و تولید ۱۱۱ درصد بنزن نسبت‌به ظرفیت اسمی شده است.
وی عنوان کرد: پتروشیمی نوری در ۱۰ ماه امسال با افزایش حدود ۱۴ درصدی تولید محصولات مختلف نسبت‌به بازه مشابه پارسال، موفق به ثبت رکورد افزایش ۱۰۹ درصدی ظرفیت اسمی و بیش از ۱۱۵ درصدی ظرفیت برنامه‌ای تولید در این مدت شده است. ‏
مدیرعامل پتروشیمی نوری با بیان اینکه ۵۵ درصد محصولات تولیدی این واحد صنعتی صادر و بقیه به تولیدات داخلی اختصاص می‌یابد تاکید کرد: پارسال توانستیم بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل کنیم.
https://ipna.news/155742کپی شد!