تولید پتروشیمی مرجان به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی رسید

مدیرعامل پتروشیمی مرجان از ثبت رکورد ۱۰۰ درصدی تولید این شرکت پس از اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سپهدار انصاری‌نیک با اشاره به اینکه تعمیرات واحدهای تولیدی و ارتقای خط PRG پتروشیمی مرجان بعنوان مهمترین رخداد فنی مهندسی این شرکت ششم دی‌ماه امسال آغاز و پس از چهار هفته تلاش شبانه‌روزی سه‌شنبه (۲۱بهمن ماه) با ظرفیت کامل اسمی در مدار تولید قرار گرفت، تصریح کرد: با انجام موفق عملیات اورهال و نیز بروزرسانی تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به رکورد ۱۰۰ درصدی تولید محصول رسیدیم.

وی با قدردانی از تلاش همکاران در انجام موفق تعمیرات اساسی و دستیابی به ظرفیت حداکثری تولید اعلام کرد: تجربه و دانش مهندسی مدیران و کارکنان پتروشیمی مرجان زمینه‌ای فراهم کرد که با اتکا به توانمندی داخل، مجتمع در شرایط ایمن تعمیر و راه‌اندازی شود.

مدیرعامل پتروشیمی مرجان با بیان تأثیرگذاری صنعت پتروشیمی در تحول اقتصادی کشور اظهار کرد: شرکت پتروشیمی مرجان با ظرفیت ۵ هزار تن در روز و یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال، در زمره یکی از صادرکنندگان بزرگ پتروشیمی کشور است.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

https://ipna.news/155528کپی شد!