اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۱۹

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، بانک پارسیان و دشت مرغاب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، زرین معدن آسیا و پتروشیمی زاگرس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۵هزار و۱۵۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۰هزار و ۴۹۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۲۰۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۹۰۴میلیارد تومان در بیش از ۸۰۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، بانک پارسیان و دشت مرغاب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآودره‌های غذایی و قند پیرانشهر، سایپا شیشه و به پرداخت ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۶۴میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۷۶۵میلیارد تومان در ۵۸۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۱۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، زرین معدن آسیا و پتروشیمی زاگرس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، توکا رنگ فولاد سپاهان و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/155435کپی شد!