اعلام نتایج انتخابات نمایندگان کارکنان پیمانکاری های شاغل در پتروشیمی فن آوران

در این انتخابات نماینده کارگری کارکنان پیمانکاری پتروشیمی فن آوران مشخص شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، نتایج انتخابات نمایندگان کارگری کارکنان پیمانکاری های شاغل در پتروشیمی فن آوران پس از تایید هیئت نظارت بر انتخابات، اعلام و بر همین اساس آقای جهاد رجبی با کسب اکثریت آرا بعنوان نماینده جدید کارکنان بخش پیمانکاری عهده دار مسئولیت شد.

بنابر این گزارش از تعداد ۳۷۹ واجد شرایط شرکت در انتخابات، ۲۱۱ تعرفه (هر تعرفه با امکان درج نام دو کاندید) در مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ و با حضور اعضای هیئت نظارت بر انتخابات، مشتمل بر نماینده واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه، مدیران حراست، منابع انسانی و رئیس روابط کار و مدکاری اجتماعی شرکت و نماینده هیئت نظارت، برای تعیین یک نماینده در دور جدید به صندوق رای انداخته شد.

مستند به صورتجلسه اعلام نتایج و تایید صحت این انتخابات، متضمن امضای اعضای قانونی نظارت بر روند رای گیری، آقای جهاد رجبی با کسب ۱۳۹ رای بعنوان نماینده اصلی و آقای فرشاد باقری با کسب ۷۳ رای بعنوان نماینده علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

شایان ذکر است آقایان اشکان دهقانی با ۷۱ رای و ابراهیم دیوانی با ۵۳ رای ، دیگر کاندیداهای این انتخابات بودند که موفق به کسب اکثریت لازم برای حضور بعنوان نماینده کارکنان بخش پیمانکاران پتروشیمی فن آوران نشدند.

https://ipna.news/155343کپی شد!