مدیران عامل پتروشیمی ها حاضر به شنیدن صحبت های اعضای اتحادیه کارگری شهرستان بندرماهشهر نشدند

عدم توجه به اتحادیه کارگری قراردادی و پیمانکاری شهرستان بندرماهشهر توسط مدیران عامل پتروشیمی ها و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باعث ناراحتی اعضای اتحادیه شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانکاری شهرستان بندرماهشهر در چند ماه گذشته درخواست جلسه به مدیران عامل پتروشیمی های منطقه و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی داده اما هیچگونه پاسخی دریافت نکرده است.

بی توجهی مدیران به دغدغه کارگران باعث ایجاد فضای التهابی و اعتراض های مکرر شده است تا جایی که در یک سال گذشته بارها شاهد اعتراض های به حق کارگران در شرکت های مختلف منقطه بوده ایم.

نکته قابل تامل عدم توجه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه به برگزاری جلسه با اعضای اتحادیه که متشکل از نمایندگان کارگری پتروشیمی ها است می باشد.

عدم برگزاری جلسه توسط رئیس سازمان منطقه ویژه و مدیران عامل سایر پتروشیمی ها نشان از بی اهمیتی نسبت به کارگران و رضایت از جو اعتراضی موجود می باشد و عموما با اخراج و تعلیق این اعتراض ها را پاسخ می دهند.

اتحادیه کارگران قرارداد موقت و پیمانکاری شهرستان بندرماهشهر در مردادماه امسال با اعتبارنامه رسمی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اساسنامه مصوب تشکیل و در حال حاضر به صورت فعال پیگیر مشکلات کارگران می باشد.

https://ipna.news/155288کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهنام با سلام، لطفا ادرس اتحادیه یا ادرس گروه یا کنال فضای مجازی این تشکل اطلاع رسانی شود، عدم توجه یک پتروشیمی به اسم پتروکیمیا ابن سینا به کلیه قوانین کارگری اعم از مرخصی و تفاوت چشم گیر ایتم و مقدار فیش حقوقی پرسنل این شرکت با مدارک بالای تحصیلی، به دلیل عدم نظارت سازمان منطقه ویژه و برخورد چکشی و سلیقه ای خارج از ظوابط اداری با پرسنل این شرکت، موجب نارضایتی شدید نیروهای جوان این شرکت که تحت قرارداد تامین نیرو نگهداشت کاران می باشند، شده است، لطفا دراین خصوص به اقایان مسئول در منطقه ویژه اطلاع رسانی کنید
  • مراد در پتروشيمي خصوصي رجال در منطقه ويژه اگر در گوگل سرچ كنيد بارها اعتراض كرديم ولي هيچ يك از مزاياي منطقه مثل مزاياي اقليمي ، طبقه بندي مشاغل و پاداش بهره وري نفت به ما پرداخت نشده است لطفا پيگيري بفرمائيد.باتشكر