ایلام می‌تواند قطب پتروشیمی شود

ایلام سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: هم‌اکنون چهار طرح مهم پتروشیمی در چهار شهرستان استان در دست راه‌اندازی است که با بهره برداری از انها، ایلام به قطب پتروشیمی مبدل می شود.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،«جهانگیر رستم‌زاد» در دیدار با دکتر «شیرکوند» معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری با تشریح فرصت های سرمایه گذاری استان درحوزه نفت وگاز، انرژی وصنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های ویژه ای در این زمینه است که نیازمند توجه دولت و سرمایه گذاری در این حوزه است.
وی گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه و راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی علاوه بر ایجاد اشتغال نقش مهمی در توسعه اقتصادی غرب کشور دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تاکید کرد: هم‌اکنون چهار طرح مهم پتروشیمی در چهار شهرستان استان در دست اقدام و راه‌اندازی است که با بهره برداری از انها، ایلام به قطب پتروشیمی مبدل می شود.
رستم‌زاد ایجاد شهرک خودروی، ظرفیت ویژه اربعین، مرز بین المللی مهران وبازار اقتصادی عراق را از دیگر مزیت های ویژه استان ایلام برشمرد.
وی ابراز امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید به پاس تلاش مردم مرزدار ایلام با توجه ویژه به امر سرمایه گذاری و اجرای طرح های زیربنایی، مسیر توسعه استان را هموارتر کند.

https://ipna.news/155205کپی شد!