حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر: مطالبه عمومی کارکنان، اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل است که باید به اتمام برسد

انتقاد حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر به حاتم شاکرمی معاون وزیر کار نسبت به وضعیت کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور مسئولین استانی در اداره بنادر و دریانوردی استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، حبیب آقاجری با انتقاد از وضعیت تعداد بسیاری از کارمندان شاغل در صنایع عنوان داشت: متاسفانه عده کثیری از کارمندان نه حقوق و مزایای وزارت نفت را می‌گیرند و نه مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند! انتظار می‌رود معاون محترم وزیر کار این رفتارهای یک بام و دو هوای برخی وزارت‌خانه و سازمان‌ها را ببینند و به این مشکل اساسی رسیدگی کنند.

آقاجری تشریح کرد: حدود ۳۱۴ نفر از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وضعیت شغلی روشنی نداشته و بلاتکلیف هستند! از طرفی وزارت نفت ادعا دارد که این افراد نیروهای آن‌ها هستند ولی برابر قوانین و مقررات از حقوق مزایای نفت برخوردار نیستند و از طرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون نتوانسته طرح طبقه‌بندی مشاغل را اجرا و مسئله حقوق و مزایای آن افراد را حل نماید. باید این اختلافات بصورت قانونی و در اسرع وقت حل شود و انتظار می‌رود در سفر معاون وزیر کار این موضوع مرتفع شود.

این مطالبه که طرح طبقه بندی به صورت کامل اجرا نشده و دغدغه عده زیادی از کارکنان را شامل می شود باید به سریع تر به اتمام برسد.

در پایان حاتم شاکرمی معاون وزیر کار مصوب نمود ظرف ۲ هفته یک تیم تخصصی از وزارت کار در شهرستان بندرماهشهر حضور پیدا کرده تا مشکلات به صورت ریشه ای حل شود.

https://ipna.news/155005کپی شد!