رشد چشمگیر ۱۲ درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن پتروشیمی مارون در بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۶۴ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۵.۲۳۶ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۵۶۴ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه با افزایش ۹۶۸ تنی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۶۴ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۵.۲۳۶ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۵۶۴ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه با افزایش ۹۶۸ تنی همراه بود.
قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد ۱۲ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه به ۳۱۳.۸۵۰ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به یک هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال رسید.
همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۲.۲۲۲ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید های مختلف بودیم که با تقاضای ۱۹۸۰ تنی و حجم معاملات ۱.۹۱۴ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه افزایش ۱.۲۵۴ تنی را نشان می دهد.
نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۲۱۸.۰۳۳ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۴۱۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال رسید.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.
ترمز افزایش نرخ فروش پلی پروپیلن جم در بورس کالا کشیده شد
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز ، در هفته ای که گذشت شاهد عرضه ۴.۹۳۸ تنی انواع پلی پروپیلن توسط شرکت پلی پروپیلن جم بودیم که با تقاضای ۷.۵۶۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۴.۹۳۸ تنی مواجه شد.
متوسط نرخ میانگین هر تن پلی پروپیلن با افت ۵.۴ درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۳۲۰.۰۵۶ هزار ریال در هر تن رسید.

https://ipna.news/154266کپی شد!