ابهام در قرارداد کارگران پتروشیمی خرم‌آباد

تعدادی از کارگران پتروشیمی خرم‌آباد اخیرا اعتراض خود را نسبت به برخی مشکلات در بحث قراردادها و میزان قوق کارگران این شرکت  در میان گذاشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ تعدادی از کارگران پتروشیمی خرم‌آباد اخیرا اعتراض خود را نسبت به برخی مشکلات در بحث قراردادها و میزان قوق کارگران این شرکت با در میان گذاشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در همین راستا مهرداد ویسکرمی امروز در خرم‌آباد، با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه قرارداد برخی نیروهای پتروشیمی این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت ابهاماتی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مدل بکارگیری برخی نیروهای پتروشیمی از نظر درآمد ابهاماتی وجود دارد که بایستی با تشکیل جلسه آن‌ها را پیگیری و برطرف کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم برقراری امنیت شغلی برای نیروهای پتروشیمی خرم‌آباد، افزود: با وجود اینکه اغلب کارگران و کارفرمایان شرکت بومی هستند، اما در نحوه قرارداد آن‌ها بایستی تجدیدنظر شود.

ویسکرمی بیان داشت: بسیاری از نیروهای بخش تعمیرات پتروشیمی مدعی هستند اگرچه دارای فعالیتی مشابه دیگر کارکنان این شرکت را دارند، اما از نظر میزان دریافتی حقوق و مزایا و همچنین نوع قرارداد تبعیض‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بررسی این مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان نظارت دقیق بر اجرای قوانین است، افزود: چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیروها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد مشکل برخورد خواهد شد.

https://ipna.news/153920کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آیدین آره والا کسی نیست به داد ما برسه.
  • ناشناس با سلام بنده حدود ده سال است که در پتروشیمی لرستان مشغول به کار هستم ولی هنوز یک نیروی پیمانکار هستم که نه وضعیت قرارداد مشخص است نه حقوق .خودم و همکاران پیمانکاری از مسیولین تقاضا داریم که وضعیت قراردادی پرسنل را پیگیری نمایند