ادامه روند شکایت ۵۷۶ نفر از کارکنان پتروشیمی رازی از مدیرعامل این شرکت

۵۷۶ نفر از کارکنان پتروشیمی رازی در خصوص عدم شفاف سازی سهام بورسی خود و دریافت مبالغ ناچیز به عنوان سود سهام از علی اکبر احمدی دشتی شکایت و این شکایت در حال پیگیری است.

به‌گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، پس از طرح شکایت سهامداران ترجیحی پتروشیمی رازی از مدیرعامل این شرکت که پیش تر از خبرگزاری ایپنا منتشر شده بود اکنون روند این شکایت در حال سپری شدن و اقدامات موثری نیز صورت گرفته است.

پس از انجام هماهنگی های لازم، طی هفته گذشته جلسه بسیار مهمی با حضور سرپرست گروه نمایندگان سهامداران ترجیحی و دو گروه از سهامداران عمده و غیر ترجیحی در تهران برگزار شد. دغدغه های مشترک در مورد وضعیت سهام و نحوه مدیریت شرکت مورد بررسی قرار داده شد.
فرایندی جهت ایجاد زمینه اقدام مشترک در موارد تفاهم بررسی شد که اقدامات لازم در خصوص ثبت شکایت مشترک و پی گیری قضایی در دست انجام است.

پس از پایان فرجه زمانی و قانونی اظهارنامه اولیه و عدم پاسخگویی مدیریت پتروشیمی رازی، شکایت رسمی از مدیریت شرکت بر اساس قانون تجارت در خصوص موارد مورد تقاضای سهامداران در تهران پی گیری و طی هفته جاری با حضور وکیل منتخب و دو تن از نمایندگان سهامداران ترجیحی در اهواز به ثبت نهایی خواهد رسید.

اساسنامه صندوق مشترک برای پوشش هزینه اقدامات پس از درج و تعدیل بر اساس ملاحظات حقوقی و پس از طرح و بررسی مجدد درچند جلسه مجازی نمایندگان نهایی شد و تا پایان هفته و پس از گشایش حساب در گروهها اعلام خواهد شد.

نامه شکایت به سازمان بازرسی کل کشور و سازمان خصوصی سازی نهایی و تقدیم شد، همچنین نامه هایی جهت اطلاع رسانی به چند سازمان نظارتی و امنیتی،انتظامی جهت آگاهی از شرایط تدوین و تقدیم این سازمان ها شد.

تا کنون ۵۷۶ نفر از کارکنان برای پیگیری شکایت خود وکالت داده و درخواست رسیدگی هر چه سریع تر به این‌پرونده را دارند.

https://ipna.news/153565کپی شد!