اولویت استخدام در شرکت پتروشیمی با نیروهای بومی باشد

ایلام  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی ایلام، باید ضابطه‌مند و به دور از رابطه بازی صورت  گیرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛«شکراله شیرخانی» ، با تاکید بر اینکه هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروی کار است، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در جذب نیروی کار باید دقت کند تا اولویت نیروهای بومی و کارگرانی باشد که قبلا اخراج یا در شرف اخراج هستند، باشد.

وی گفت: جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی، باید برابر ضوابط و به دور از روابط باشد و بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در جذب نیروهای کار مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و ضوابط شرکت اولویت با نیروهایی باشد که از قبل دارای سوابق متعدد بوده و در پروژه‌های مختلف در احداث این مجتمع حضور داشتند و اخیراً بیکار شده‌اند.
وی با بیان این که حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به بهانه‌های مختلف از کارگران غیربومی استفاده کرده هشدار داد به هیچ وجه استخدام نیروهای غیربومی در پروژهای نفت و گاز و پتروشیمی استان قابل قبول نیست و برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
شیرخانی ادامه داد: مدیران حوزهای نفت و گاز جنوب و مهران، نیروهای مورد نیاز در حوزهای تخصصی را اعلام نمایند تا مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، نیروهای مورد نیاز آنها را تربیت و تامین کند.

https://ipna.news/153541کپی شد!
منبع