اجرای رعایت پروتکل بهداشتی در لردگان رصد می‌شود

کارشناس مسئول بهداشت محیط مالخلیفه چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خطه از جمله پتروشیمی لردگان رصد می شود.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ جهانبخش قنبری روز یکشنبه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در قسمت‌های مختلف کارگاهی مجتمع پتروشیمی لردگان خبر داد و تصریح کرد: محدودیت در سلف سرویس، کاهش ساعات کار کارگران، دسترسی به مایع ضد عفونی و ماسک بین پرسنل از عمده اقدامات جلوگیری شیوع ویروس کرونا در این مجتمع است.

وی گفت:با بررسی انجام شده از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، عملکرد مجتمع پتروشیمی لردگان در رعایت پروتکل های بهداشتی پرسنل مطلوب بوده است.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، حدود ۱۵ نفر از حدود یکهزار پرسنل کادر این مجتمع ملی مشکوک به ویروس کرونا بودند و تست ۱۰ نفر مثبت اعلام شد که با گذراندن دوره درمان بهبود و به کار باز گشتند.

شرکت پتروشیمی لردگان یکی از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان است که در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در منطقه فلارد و در ۵۵ کیلومتری شهر لردگان و ۲۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

تولید این مجتمع اُوره و آمونیاک خواهد بود و ظرفیت تولید سالانه آن یکهزار و ۷۳ تن اُوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک است، که بخش عمده‌ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اُوره در داخل مجتمع مصرف می‌شود و ۷۴ هزار تن به صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.

لردگان در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و پتروشیمی لردگان یکی از ۱۰ شرکت پتروشیمی کشور است که در سال ۱۳۸۷ عملیات ساخت آن آغاز شد.

https://ipna.news/153100کپی شد!
منبع