رشد چشمگیر ۱۸ درصدی ارزش معاملات ” شاراک”

نوسان در نرخ فروش پلی پروپیلن این پتروشیمی دیده شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۱.۱۲۰ تن از انواع پلی پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۱.۸۲۰ تنی و حجم معاملات ۱.۰۸۰ تنی در قیمت میانگین ۲۴۶.۹۵۸ هزار ریال در هر تن معامله گردید. ارزش معاملات این محصول با توجه به رشد چشمگیر ۱۸ درصدی و همچنین افزایش ۴۹۰ تنی میزان فروش نسبت به هفته منتهی به ۲۰ شهریور ماه، به رقم ۲۶۶ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال رسید.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

رشد چشمگیر ۱۸ درصدی ارزش معاملات
همچنین در هفته گذشته ۸۴۰ تن از پلی اتیلن سنگین پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۲۰ شهریور ماه ۲۰۰ تن کاهش را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۱۶۸ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال رسید.
از طرفی در هفته گذشته پتروشیمی اراک موفق به فروش ۱.۰۰۰ تن پلی اتیلن سبک در بورس کالا شد رسید که نسبت به هفته منتهی به ۲۰ شهریور ماه ۱۰۰ تن کاهش را نشان می‌دهد. ارزش این حجم از معاملات ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال است.

https://ipna.news/152789کپی شد!