جریمه ۱۸ میلیاردی پتروشیمی متانول دیر

پتروشیمی کاوه بزرگترین پتروشیمی متانول جهان به جهت ساخت و ساز غیرمجاز و غیر قانونی به پرداخت جریمه ۱۸ میلیاردی محکوم شد

به گزارش خبرگزاری ایپنا علی ابراهیمی شهردار دیر گفت در سال‌های اخیر از حق شهروندان و شهرداری دفاع کردیم و خوشبختانه امروز نتیجه داد و انتظار داریم حال که رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر شده است، شرکت متانول کاوه علاوه بر جریمه ۱۸ میلیارد تومانی، هزینه پروانه ساخت و ساز اضافی خود را نیز پرداخت کند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

مهران پوسه رئیس شورای اسلامی شهر دیر در نشست با خبرنگاران اظهار داشت :

پتروشیمی متانول کاوه از سال تأسیس تاکنون به جز در سال ۸۸ که یک میلیارد تومان بابت ساخت و ساز به شهرداری دیر پرداخت کرد، دیگر پرداختی نداشته است در حالی که طی این سال‌ها نزدیک به ۲۱۲ هزار و ۹۱۲ متر مربع ساخت و ساز غیرقانونی و بدون مجوز انجام داده است.

رئیس شورای شهر دیر اضافه کرد: نزدیک به سه سال این پرونده را در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری دیر پیگیری کردیم تا بالاخره با رأی اعضای کمیسیون، شرکت متانول کاوه به پرداخت ۱۸ میلیارد تومان جریمه ساخت و ساز غیرقانونی ملزم شد که بعد از تجدید نظرخواهی باید حق مردم دیر را پرداخت کند.

وی یادآور شد: طبق قانون شرکت متانول کاوه باید عوارض ساخت و ساز را پرداخت کند و ما علاوه بر این مبلغ جریمه، پیگیر اخذ هزینه پروانه ساخت و ساز اضافی این شرکت هستیم.

https://ipna.news/152661کپی شد!