دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با مدیرعامل پتروشیمی ایلام

“مظفر علی شائی” مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست بیان داشت : تیم های ورزشی استان که توانایی حضور در سطح ملی را داشته باشند مورد حمایت ویژه ای اداره کل ورزش وجوانان و شرکت های بومی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان با مهندس نجفی سمنانی مدیر عامل پتروشیمی استان ایلام دیدار و گفتگو کرد . “مظفر علی شائی” مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست بیان داشت : تیم های ورزشی استان که توانایی حضور در سطح ملی را داشته باشند مورد حمایت ویژه ای اداره کل ورزش وجوانان و شرکت های بومی قرار خواهد گرفت .
علی شائی اظهار کرد: انتظار می‌رود پتروشیمی ایلام رشته‌های ورزشی را در سطح استان که پتانسیل حضور در رقابت های لیگ کشور را دارندحمایت کند.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با رایزنی با وزارت نفت، اعتبارات حوزه ورزشی را افزایش دهند تا پتروشیمنی و پالایشگاه بتواند قدمهای بهتری برای ورزش استان بردارد.
وی با اشاره به اینکه انتظار است پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام پرچمدار توسعه ورزش استان شود،تصریح کرد: تلاش شرکت پالایش گاز ایلام برای نگهداشت تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر قابل تقدیر است.
نجفی سمنانی مدیر عامل پترو شیمی ایلام که از حامیان ورزش استان در سالهای دور بود و تیم فوتبال گاز که در لیگ دوم کشور توپ میزد مورد حمایت مجموعه ایشان بود که جوانان مستعد و جویای نامی به فوتبال کشور معرفی کرد قول مساعد به جهت کمک به ارتقاء ورزش استان داد
مدیر عامل پتروشیمی ایلام در این دیدار بیان داشت:کمک به ورزش و حمایت از نسل جوان استان را مایه افتخار میدانم و در خصوص اهمیت ورزش، تمام تلاش خود و مجوعه ورزشی پتروشیمی را در راستای توسعه ورزش استان ایلام انجام خواهد داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان افزود امید است این اعلام حمایت به نتیجه رسیده و شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش جامعه ورزشی استان ایلام باشیم

https://ipna.news/152526کپی شد!