صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس بار دیگر رتبه نخست در بازار سرمایه را بدست آورد

صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس با ارزش بازار ۴۱۲ هزار میلیارد تومان بار دیگر رتبه نخست را در بازار سرمایه بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ جعفر‌ربیعی درباره وضعیت این روزهای بورس، اظهار داشت:یکی از وظایف هلدینگ‌ها حمایت از سهام خود در شرایط حساس است.

ما در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس این وظیفه را انجام می‌دهیم، اما به هر حال همه بازیگران بازار هم باید در این مورد کمک کنند. هماهنگی‌هایی در این خصوص به عمل آمده و حداکثر تلاش خود را به کار میبریم که از طریق صندوق بازار گردانی هلدینگ، سهام فارس را کنترل کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد:بحث اصلی این است که به خصوص دارندگان سهام عدالت، سهام خود را احساسی نفروشند.چنین کاری موجب می‌شود که سهامداران ضرر کنند.تاریخ نشان داده است که هر کسی در این شرایط سهم بفروشد، ضرر خواهد کرد.توصیه می‌کنم سهامداران با تدبیر و فکر و بررسی عمل کنند. غیر از کسانی که واقعا به پول نیاز دارند، کسی سهم نفروشد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پایان درباره فعالیت‌های صندوق توسعه بازار، اظهار داشت:صندوق توسعه بازار هم با شرکت‌های بزرگ در ارتباط است؛ چه در روزهای مثبت و چه منفی، نقش صندوق توسعه بازار مهم است و ما هم همکاری خواهیم داشت.

در مورد بازار امروز نمی‌توان پیش بینی دقیقی داشت، اما باز هم تکرار می‌کنم، کسانی که در صف فروش ایستادند غیر از افرادی که واقعا پول ضروری لازم دارند، اگر به حرف ما اعتماد دارند از صف فروش خارج شوند.

https://ipna.news/152270کپی شد!