مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بندر ماهشهر توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

 شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نمایندگی از روابط عمومی های شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس به مناسبت تکریم روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در این نشست صمیمانه که بیش از ۳۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاری های شهرستانی، استانی و کشوری حضور داشتند، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از مدیران روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه از کلیه خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پس از قدردانی از مقام خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاری غیر عشق هیچ چیز دیگر نیست بیان کرد: آزادی و قدرت خبرنگاران می تواند باعث پیشرفت سریع کشور شود. نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش با توجه به شرایط صنعتی شهرستان جز وظایف خبرنگارن این خطه می باشد.

وی افزود: شهرستان بندرماهشهر با ظرفیت های بالای خود لایق پیشرفت و شرایط بهتر اجتماعی برای مردم است. وجود بندر، راه آهن، آزادراه، فرودگاه، بزرگترین مجتمع پتروشیمی کشور این امید را می دهد که این شهرستان به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کند.

آتش زمزم در خصوص انتقال نیروها و مجموعه های خدماتی از شرکت های هلدینگ خلیج فارس به شرکت عمیلیات و‌نگرانی های پیرامون این موضوع گفت: بنده از جانب ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و خودم این تضمین را می دهم که نگرانی های موجود بین کارکنان مجموعه های خدماتی بی مورد و هیچ گونه تعدیل نیرو، کسر حقوق، کسر مزایا صورت نمی گیرد.

این مراسم به اهدای هدایایی به خبرنگاران خاتمه یافت.

https://ipna.news/152175کپی شد!