عملیات اورهال واحد HD پتروشیمی ایلام آغاز شد

رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات شرکت پتروشیمی ایلام گفت: براساس برنامه زمان‌بندی‌شده عملیات اورهال واحد پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام از پانزدهم مرداد آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ یونس رحمتی درباره اقدام‌هایی که در زمان اورهال این مجتمع انجام خواهد شد، اظهار کرد: تمیزکاری رآکتورهای ۲۰۱ و ۲۲۱، تعمیر توربوکوپلنیگ سانتریفیوژ A، تعمیرات اساسی بلورهای ۲۰۱ و ۲۲۱، تمیزکاری و تعمیر تیوب‌های آسیب‌دیده مبدل‌های ۷۰۴، ۲۰۱،۲۲۱، تمیزکاری برج‌ها، درام‌ها و مبدل‌های Sec 700، تعمیر پمپ‌های ۷۱۱ و ۸۵۳، بازرسی تجهیزات ثابت و انجام PM تجهیزات برقی و ابزار دقیق از جمله اقدام‌های برنامه‌ریزی‌شده در اورهال است.

وی به تعیین برنامه زمان‌بندی اولیه اورهال با در نظر گرفتن تعمیر درایر ۳۰۲ (مسیر بحرانی پروژه) به مدت ۲۱ روز اشاره کرد و افزود: با ارائه روش تعمیر تایر و رولرهای درایر هم‌زمان با در سرویس بودن این تجهیز از سوی تعمیرات مکانیک، این بخش از برنامه اورهال حذف و پیش از اورهال آغاز شد.

رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد: با اجرای این طرح مدت زمان تعمیرات اساسی از ۲۱ روز به ۱۶ روز کاهش یافت.

رحمتی اظهار کرد: از سوی مدیریت مجتمع بر اهمیت و رعایت مسئله ایمنی تأکید و به همه بخش‌ها و پیمانکاران اعلام شد که ایمنی اولویت نخست کاری افراد باشد و همه ملزم به رعایت دستورعمل‌های ایمنی مجتمع هستند.

https://ipna.news/152164کپی شد!
منبع