رد شایعات هدفمند در خصوص جذب نیروی انسانی جدید در شرکت پتروشیمی فن آوران

در پی ابهامات برخی هموطنان عزیز در خصوص جذب نیروی انسانی در شرکت پتروشیمی فن آوران و طرح سوال در این مورد ضمن دعوت از عموم ملت شریف به ویژه مردم غیور بندرماهشهر و بندر امام خمینی، به عدم توجه به شایعات و پیگیری تمامی اخبار این شرکت از طریق وبسایت رسمی پتروشیمی فن آوران و رسانه های معتبر اعلام می گردد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در پی درخواست های اخیر هموطنان محترم برای اطلاع از وضعیت جذب نیروی انسانی در شرکت پتروشیمی فن آوران و در پی شایعات بی اساس منتشر شده در فضای رسانه ای، بدینوسیله به آگاهی عموم مردم شریف به ویژه مردم غیور ماهشهر،سربندر و بندر امام خمینی می رساند این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای جذب نیروی انسانی در دستور کار ندارد و هیچگونه اطلاعیه ای در این زمینه منتشر ننموده است.

بدیهی است در هنگام نیاز با طی مراحل قانونی، مطابق با آیین نامه های اجرایی مصوب شرکت و دستورالعمل های ابلاغی توسط مراجع نظارتی ذیربط، از طریق اداره کار منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و با اولویت استخدام نیرو های بومی با برپایی آزمون اقدام می گردد که جزئیات آن پیش از هر اقدام به اطلاع عموم خواهد رسید.

شایان ذکر است متقاضیان همکاری با شرکت پتروشیمی فن آوران می توانند در هر زمان که مایل باشند نسبت به تکمیل فرم تقاضای همکاری که از مهر ماه سال ۱۳۹۸ بر صفحه وبسایت رسمی این شرکت فعال است اقدام نمایند.

تکمیل این فرم صرفا جهت تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان همکاری در مواقع نیاز به جذب نیرو و شناسایی پتانسیل های تخصصی بومی موجود در منطقه می باشد و سیاست تامین نیروی مورد نیاز همچنان بر مبنای بومی گزینی و با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی ماهشهر بر مبنای آزمون خواهد بود که قطعا از طریق وبسایت این شرکت به نشانی www.fnpcc.com و نیز درج آگهی در رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد..

https://ipna.news/151810کپی شد!