عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه چهارشنبه این هفته در فرابورس

شبکه های اجتماعی و کانال های بورسی خبر از عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه با نماد شاروم چهارشنبه ۸ مردادماه ۱۳۹۸ در فرابورس می دهند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛فعالان بورسی امروز در انتظار اطلاعیه رسمی بورس یا فرابورس برای عرضه اولیه چهارشنبه این هفته به سر می برند. شبکه های اجتماعی و کانال های بورسی همیشه کمی پیش از صدور اطلاعیه رسمی بورس یا فرابورس درباره عرضه های اولیه از منابع مختلف کسب اطلاع کرده و اطلاع رسانی می کنند و گرچه این اطلاع رسانی ها صورت گمانه زنی دارد در بیشتر موارد به حقیقت می پیوندد.

این بار نیز پیش از صدور اطلاعیه رسمی سازمان بورس یا شرکت فرابورس، کانال عرضه اولیه خبر از عرضه اولیه شرکت پتروشیمی ارومیه از زیرمجموعه های هلدینگ پترول در چهارشنبه هفته جاری – ۸ مردادماه ۱۳۹۹ – داده است.

پتروشیمی ارومیه ؛ بزرگترین تولید کننده سولفات آمونیوم در کشور

با توجه به این که مسئولان شرکت پتروشیمی ارومیه پیش از این در اوایل خردادماه خبر از عرضه اولیه سهام این شرکت حداکثر تا پایان خردادماه داده بودند به نظر می رسد مقدمات و مراحل عرضه سهام این شرکت در بورس طی شده و آماده عرضه باشد.

پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت های تابعه شرکت پترول است و رسول اشرف زاده، مدیرعامل شرکت پترول چندی پیش با اعلام خبر آمادگی پتروشیمی برای عرضه سهام خود در بازار سرمایه اظهار کرده بود:در حال حاضر با انجام مراحل اداری و کاری و همکاری مثال‌زدنی سازمان بورس و همه ارکان آن، نماد معاملاتی این شرکت آماده عرضه در بازار سرمایه شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده پتروشیمی ارومیه بزرگترین تولید کننده سولفات آمونیم در ایران است. حجم تولید این شرکت در سال گذشته حدود ۱۲۵ هزار تن بوده است.

شایان ذکر است؛ پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پترول است و سه محصول کریستال ملامین، سولفات آمونیم و اسید سولفوریک را تولید می کند.

به محض انتشار اطلاعیه رسمی فرابورس ، اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این عرضه در این خبر به روزرسانی می شود.

https://ipna.news/151743کپی شد!