پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به باشگاه صادرکنندگان متانول پیوست

مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه گفت: تاکنون یک محموله صادراتی این شرکت بارگیری شده و یک محموله دیگر نیز در حال بارگیری و ارسال به مقصد صادراتی است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛عباس دولتی‌زاده اظهار کرد: راه‌اندازی یک پتروشیمی در کشور در شرایط سخت کرونا دارای اهمیت ویژه‌ای است و خوشبختانه این مجتمع پتروشیمی واقع در عسلویه توانست در روزهای سخت کرونایی بدون آسیب به سلامت نیروی انسانی خود به تولید برسد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه که زیرمجموعه هلدینگ پتروفرهنگ است از سال ۹۴ آغاز شد و هفتم خردادماه امسال با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول به تولید رسید، گفت: آیین افتتاح رسمی این مجتمع پتروشیمی به‌عنوان یکی از طرح‌های جهش دوم صنعت به‌زودی برگزار می‌شود.

دولتی‌زاده تأکید کرد: این مجتمع ۱۴ میلیون ساعت کار بدون حادثه در راه‌اندازی را به ثبت رسانده و خوشبختانه در سایه تلاش‌های زیاد کارکنان این مجتمع در شرایط سخت روزهای کرونایی لطمه‌ای به سلامت سرمایه انسانی وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی فعال در این مجتمع از هیچ تلاشی برای راه‌اندازی آن دریغ نکردند، بیان کرد: همدلی ایجادشده برای یک روز زودتر به تولید رساندن این شرکت تا اندازه‌ای بود که بعضاً برخی از کارکنان ۶۰ روز به خانه نرفتند تا تولید انجام  شود.

مدیرعامل شرکت کیمیای پارس خاورمیانه از آغاز مطالعات اولیه برای احداث بخش پایین‌دستی در این واحد تولیدی خبرداد و اظهار امیدواری کرد از این طریق بتوان به تحقق جلوگیری از خام‌فروشی یاری رساند.

https://ipna.news/151552کپی شد!
منبع