بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از بیمارستان توحید جم

 نماینده مردم کنگان ،دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و دوراهکی مشاور نماینده مجلس به همراه مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و دیگر مسئولین ستادی و درمانی از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ احمدی نماینده مجلس به منظور بررسی وضعیت بیمارستان توحید جم ،درمان بیماران و مدیریت کرونا از بیمارستان توحید جم بازدید داشتند که پس از بازدید از بخش های مختلف در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بیماری کرونا از نزدیک در جریان فرآیند درمان و خدمت رسانی به بیماران قرار گرفتند.

احمدی با تقدیر از زحمات پرستاران در صیانت از سلامت مردم به ویژه در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: خداوند به همه پرستاران و پزشکان و تمامی کادر درمان سلامت عطا فرماید که همیشه در معرض خطر هستند و امیدواریم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد مراجعه را به بیمارستان کمتر نمایند.

احمدی ضمن تشکر از پیگیری مشکلات بیمارستان توحید جم توسط  مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر که به گفته ایشان حقیقتا دلسوزانه پیگیری می نمایند ابراز امیداوری کرد و گفت: به زودی مرکز شبانه روزی تامین اجتماعی در شهرستان جم راه اندازی شود و در خدمت عموم مردم این منطقه قرار می گیرد و بار مراجعین سرپایی به بیمارستان کمتر می شود.

احمدی گفت: طی نشست های اخیر با مالکی و روسای بیمارستان های کنگان و دیر،خوشبختانه مالکی به جزییات و مسائل بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه مسلط بودند که حقیقتا من لذت بردم و امیداویم با پیگیری های مالکی هر چه سریعتر راهکارهای رفع نیاز بیمارستان ها مشخص و اجرا شوند.

مالکی با تاکید بر اینکه تعداد مراجعین به بیمارستان توحید جم افزایش یافته، گفت: در زمینه راه اندازی پلی کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان جم «اولویت صرف منابع مالی » بسیار مهمتر است و امیدورایم که هر چه زودتر پلی کلینیک تامین اجتماعی افتتاح شود که به نفع مردم منطقه باشد و از بار مراجعین در بخش سرپایی به بیمارستان کاسته شود.

احمدی در بازدید از بخش های بستری و ایزوله تنفسی و.. ضمن قدردانی مجدد از تلاش های کادر پرستاری در بحران کرونا گفت: پرستاری از شغل های بسیار شریف است و از جایگاه بسیار بالایی در زمینه تامین سلامت مردم برخودار است.

احمدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرماید سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ الهی است که انسان ها باید قدرشان را بدانند گفت: تامین سلامت مردم توسط جهادگران عرصه سلامت در مبارزه با کرونا بسیار اثر گذار بود و از کادر پرتلاش و جهادی بیمارستان توحید جم که تلاش های شبانه روزی داشته اند نهایت تشکر و سپاس را دارم .

گفتی است احمدی نماینده مجلس در شورای اسلامی از بخش های اورژانس، ایزوله تنفسی،بخش های بستری یک و ۲ ، بخش دیالیز و همچنین از پروژه طرح توسعه بیمارستان توحید جم بازدید کردند و از بیماران بستری در بیمارستان توحید جم عیادت کرد.

https://ipna.news/151549کپی شد!