ورود ۳ شرکت هلدینگ پتروفرهنگ به بازار سرمایه

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ از ورود پتروشیمی مروارید به بورس خبر داد و گفت: پتروشیمی‌های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به‌عنوان طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی نیز با فراهم شدن شرایط در آینده بورسی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛مرضیه شاهدایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ورود شرکت‌های زیرمجموعه و حتی هلدینگ پتروفرهنگ به بورس یکی از اهداف اصلی این شرکت است و خوشبختانه همه مراحل ورود پتروشیمی مروارید به فرابورس انجام شده و در حال پیگیری است. گام بعدی ورود پتروشیمی‌های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به بورس خواهد بود. با ورود شرکت‌ها به بورس، ارزش نهایی شرکت‌ها برای سهامداران که معلمان و فرهنگیان هستند، مشخص می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح‌های پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به عنوان طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در برنامه افتتاح امسال قرار دارند و بقیه طرح‌های پتروفرهنگ پس از سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید. پس از ورود کیمیای پارس خاورمیانه به مدار تولید، پتروشیمی سبلان با ۹۴ درصد پیشرفت به‌زودی وارد مرحله پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی می‌شود. هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر تمامی توان و نیروها را برای به تولید رساندن طرح سبلان در موعد زمان‌بندی‌شده دارد.

https://ipna.news/151409کپی شد!
منبع