شاه‌وردی: مسئولان دلیل عدم حضور پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال را شفاف‌سازی کنند

مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) گفت: تنها درخواستم از مدیران باشگاه این است که مانند گذشته از تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در خصوص احتمال عدم تیمداری پتروشیمی بندر امام (ره) در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: طبق فراخوان فدراسیون بسکتبال، تیم‌ها تا ۱۱ تیر فرصت داشتند تا برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کنند. با این وجود برخلاف ثبت‌نام برخی تیم‌ها، تیم پتروشیمی تاکنون اقدامی برای حضور در لیگ نکرده است و هیچ‌کسی هم از طرف مسئولان باشگاه پاسخگو نیست تا در این رابطه شفاف‌سازی کند. رفتن هر تیمی از بسکتبال ناراحت کننده است. ما همه مانند یک خانواده هستیم و مجموعه فدراسیون نباید اجازه دهد تیمی کناره‌گیری کند.

وی افزود: اگر در فصل جاری تیم پتروشیمی در لیگ حضور نداشته باشد، بدون شک ضایعه بزرگی برای بسکتبال خوزستان و ایران است، اما امیدوارم تا دیر نشده مسئولان کمر همت ببندند و شرایط را برای حضور پترو در لیگ فراهم کنند. مطمئن باشید عدم حضور تیم‌های بزرگی مانند پتروشیمی ضربه بدی به پیکره بسکتبال ایران وارد خواهد کرد. فدراسیون باید هوای حامیان مالی و مدیران باشگاه‌ها را داشته باشد. اگر باشگاه‌های خوب نباشند، بسکتبالی هم وجود ندارد.

مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) گفت: در سالیان گذشته سرمایه‌گذاری زیادی از طرف مسئولان باشگاه پتروشیمی برای حضور در لیگ انجام شده تا سایر تیم‌ها هم برای حضور در لیگ راغب شوند. آنطور که من شنیده‌ام پتروشیمی وارد بورس خواهد شد و این اتفاق باعث می‌شود تا ما دیگر نتوانیم در لیگ شرکت کنیم. البته برخی تیم‌های دیگر هم که وابسته به بخش خصوصی هستند در لیگ‌های مختلف ورزشی بدون مشکلی حضور پیدا می‌کنند و من تنها درخواستم از مدیران باشگاه این است که مانند گذشته از تیم حمایت کنند و نگذارند تنها دلخوشی مردم ماهشهر از آنها گرفته شود.

شاه‌وردی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه پتروشیمی به جای حضور در لیگ برتر تلاش می‌کنند تا برای فصل آینده در لیگ یک شرکت کنند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد. موضوع بحث ما این است که چرا باید مسئولان خیلی راحت سهمیه لیگ برتری تیم را از دست بدهند. به نظرم وقتی تیم‌های مدعی حضور داشته باشند، لیگ هم جذاب می‌شود و هم تیم‌های دیگر هم وارد این رشته دانشگاهی می‌شوند.

https://ipna.news/151125کپی شد!
منبع