توسط پتروشیمی امیرکبیر صورت گرفت؛

اهداء ماسک و دستکش لاتکس به شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه ایفای تعهدات اجتماعی خود، امروز ۲۹خرداد، تعداد ٣٠٠٠ عدد ماسک N95 و ۵٠٠٠ ست دستکش لاتکس را جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی در جریان مبارزه با کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تحویل داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه ایفای تعهدات اجتماعی خود، امروز ۲۹خرداد، تعداد ٣٠٠٠ عدد ماسک N95 و ۵٠٠٠ ست دستکش لاتکس را جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی در جریان مبارزه با کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تحویل داد.

پیش‌تر نیز این شرکت در چندین نوبت، ماسک، دستکش، گان و محلول ضدعفونی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار داده بود.

لازم به ذکر است، پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش و دفتر نماینده محترم مردم شریف بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، بندر هندیجان، امیدیه و جولکی در مجلس شورای اسلامی، و به‌منظور آرامش دانش آموزان عزیز در هنگام برگزاری امتحانات، ضمن تحویل و تأمین ماسک جهت دانش آموزان، بیش از یک ماه است که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول ضدعفونی مدارس و حوزه‌های امتحانی این شهرها می‌باشد.

 

https://ipna.news/150696کپی شد!