سرپرست جدید پتروشیمی همت معارفه شد

مراسم معارفه سرپرست جدید پتروشیمی همت با حضور اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی همت و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در این مراسم با قرائت حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خطاب به سرپرست جدید پتروشیمی همت و اهدای حکم انتصاب به وی، از زحمات سرپرست قبلی شرکت پتروشیمی همت قدردانی شد.

در این حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی همت منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و بکارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی و برقراری ارتباط موثر با ذینفعان محترم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، در ایجاد محیطی پرنشاط و ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، فرایندی و مالی آن مجموعه همت گمارید.

اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت، یاری‌گر جنابعالی در انجام امور محوله خواهند بود.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی همت، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزومندم.

https://ipna.news/150442کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا مانی واقعا در اطلاع رسانی گوی سبقت رو از غولهای خبرگزاری ربوده اید. لطفا خودتان متن خبر را بخوانید و اگر متوجه شدید اسم سرپرست جدید و قدیم پتروشیمی همت کیست برای خودتان هورا بکشید!
  • ناشناس این چه خبری است که نه نام سرپرست پتروشیمی رو نوشته نه نام
  • ناشناس این چه خبری است که نه نام سرپرست پتروشیمی رو نوشته نه نام مسئول قبلی!!! حداقل از سایت های دیگه کپی می کردید نیاز به دوره آموزشی خبرنوبسی دارید