اهداء ۲۸ هزار ماسک در ماهشهر به منظور حفظ سلامت دانش آموزان

 ۲۸ هزار ماسک و ۳۴ دستگاه ضد عفونی دست به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و برگزاری امتحانات به مدارس بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و امیدیه اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  اسدا.. غلامپور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیرماهشهر گفت: افزود: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان عزیز و همچنین کاهش نگرانی خانواده‌های آنان در ایام برگزاری امتحانات، ۲۸ هزار ماسک اهداء و ۳۴ دستگاه ضدعفونی دست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهر‌های بندرامام خمینی (ره)، بندر ماهشهر، هندیجان و امیدیه مستقر شدند. اهداء ۲۸ هزار ماسک در ماهشهر به منظور حفظ سلامت دانش آموزان

وی گفت: ۱۲ عدد دستگاه ضدعفونی در حوزه‌های امتحانی شهرستان بندر ماهشهر، ۵ دستگاه ضد عفونی در حوزه امتحانی شهرستان هندیجان، ۱۱ دستگاه در حوزه امتحانی شهر بندر امام خمینی (ره) و برای شهرستان امیدیه ۶ دستگاه ضد عفونی دست به‌وسیله تیم‌های ضدعفونی پتروشیمی امیرکبیر به‌صورت مستمر تا پایان امتحانات تیرماه در مدارس مستقر شده است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه و شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر، از زمان بالا رفتن شیوع کرونا در خوزستان مجدداً اقدامات حمایتی خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به شهروندان در دستور کار قرار داده و در این زمینه با رسیدن ایام امتحانات، ضدعفونی شبانه‌روزی مدارس و تأمین اقلام بهداشتی دانش آموزان در این ایام را بر عهده گرفته است.

https://ipna.news/150347کپی شد!