اعتراضات در پتروشیمی رجال بی نتیجه ماند

اعتراض روز شنبه دهم خردادماه در پتروشیمی رجال که منجر به تشکیل جلسه بین کارکنان و مدیران این پتروشیمی شده بود، بی نتیجه ماند.

پتروشیمی کاملا خصوصی رجال رفتاری خلاف قوانین کار منطقه ویژه اقتصادی با نیروهای خود را در پیش گرفته، قراردادهای باب میل شرکت و نیاز به کار کارگران، باعث سود مدیران اصفهان نشین و ضرر کارگران شده است.

انتقاد، اعتراض و بیان مشکلات بصورت کاملا مسالمت آمیز بارها از سوی کارکنان این واحد پتروشیمی بیان، اما نتیجه ای جز اخراج یا جابجایی نیروهای معترض در پی نداشته است.

گوش ناشنوای مدیران پتروشیمی رجال آنقدر صدای اعتراض ها را نشنیده گرفت تا چشم مدیران، اعتراض و تجمع حضوری کارکنان نسبت به حقوق خود را در مقابل شرکت دید، اما باز هم بی تفاوتی به خواسته حق کارکنان تنها عکس العمل مدیران رجال بود.

پتروشیمی رجال کاملا خصوصی می باشد و این بهانه ای برای عدم تحقق خواسته کارکنان این پتروشیمی است. نبود تشکل های کارگری در این پتروشیمی از مشکلات اصلی و دلخواه مدیران است تا کارکنان برای بیان حق خود، متحد نباشند.

حال باید دید بعد از اعتراض کتبی، پیگیری های مستمر از اداره کار و دفتر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر و تجمع در مقابل شرکت، در آینده نزدیک این اعتراض ها وارد چه مرحله ای خواهد شد، کارکنان به شدت ناراضی این پتروشیمی برای بیان ناراحتی خود چه راهی را پیش خواهند گرفت و حق خود را چگونه مطالبه خواهند کرد.
تاکنون سکوت، اخراج و ارعاب راه حل مدیران پتروشیمی رجال در مقابل اعتراض ها بوده است.

https://ipna.news/150244کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ادمین جنگ روانی راه انداختی،منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر!!!!یعنی الان به اسم شما شد،همه چی گل و بلبل شد؟؟به فکر حق کارگر باشید،اینطوری کسی به حقی نمیرسه