پتروشیمی شازند با تولید بیش از ۱۴ تن مواد اولیه لباس بیمارستان

بیش از ۱۴ تن ماده اولیه تولید البسه بیمارستانی برای حمایت از مدافعان سلامت در مجتمع پتروشیمی شازند تولید شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند گفت: بیش از ۱۴ تن ماده اولیه تولید البسه بیمارستانی در مجتمع پتروشیمی شازند تولید و از طریق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی به صورت رایگان برای تولید لباس مدافعان سلامت در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور قرار گرفت.

هندی استحکام بالا و یکنواختی مناسب را از ویژگی‌های محصولات اسپان‌باند دانست و افزود: ارزش مواد اولیه این محصولات که در شرکت پتروشیمی شازند تولید شده؛ یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال برآورد می‌شود که به صورت داوطلبانه تولید و به مراکز درمانی استان مرکزی اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۳۰ هزار بطری حاوی محلول ضد عفونی و الکل ویژه دست و سطوح به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در شرکت پتروشیمی شازند تولید و در نقاط مختلف استان مرکزی به خصوص شهرستان شازند توزیع شد.

  • رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند بیان کرد: تهیه و توزیع ۲۸ هزار ماسک ان‌۹۵ به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال، توزیع ۸۰۰ بطری ۶۰۰ سی‌سی الکل اتیلیک ۹۶ درصد، توزیع یک‌هزار و ۷۵۰ بطری ۲۰۰ سی‌سی الکل اتیلیک ۷۵ درصد، توزیع ۸۵۰ بطری ۱۰۰ سی‌سی الکل اتیلیک ۷۰ درصد، توزیع ۳۵ هزار جفت دستکش لاتکس، توزیع ۳۰ هزار جفت دستکش فریزری و توزیع یک‌هزار و ۱۰۰ بطری شیشه‌پاک‌کن از دیگر اقدامات شرکت پتروشیمی شازند با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا است.

وی اضافه کرد: میزان قابل توجهی دارو و تجهیزات پزشکی به ارزش پنج میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال از سوی شرکت پتروشیمی شازند خریداری و به مراکز درمانی نقاط مختلف استان مرکزی با اولویت بیمارستان آیت‌الله خوانساری و حضرت ولیعصر(عج) اراک اهداء شد.

پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.

https://ipna.news/150173کپی شد!