تولید آزمایشی پتروشیمی هگمتانه در سال جاری

واحدهای مختلفی در پتروشیمی هگمتانه راه‌اندازی شده و سعی می‌شود هرچه زودتر دیگر واحدهای آن راه‌اندازی شوند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ ظاهر پورمجاهد بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با هدف بررسی اقدامات انجام شده در پتروشیمی هگمتانه در سالن شهدای استانداری همدان تشکیل شد از تولید آزمایشی پتروشیمی هگمتانه در سال جاری خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: واحدهای مختلفی در پتروشیمی هگمتانه راه‌اندازی شده و سعی می‌شود هرچه زودتر دیگر واحدهای آن راه‌اندازی شوند.

پورمجاهد تاکید کرد: مقرر شده خط انتقال آب تصفیه‌خانه پتروشیمی هگمتانه به مدت یک ماه با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ سال خاصی برای حوزه اقتصادی و تولید استان همدان خواهد بود، گفت: ۶۰ پروژه اقتصادی و عمرانی که یا تقویت‌کننده تولید و یا جزئی از تولید هستند، در استان همدان تعریف شده است.

گفتنی است؛ شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه با محصول پلی وینیل کلراید سوسپانسیون با ظرفیت ۹ هزار تن و پلی وینیل کلراید کامپوند (با گرید پزشکی) با ظرفیت ۳۶ هزار تن و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در سطح کشور فعالیت می‌کند و کل سرمایه‌گذاری این پروژه، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

https://ipna.news/149888کپی شد!
منبع