اجرای سختگیرانه دستورعمل بازگشت به‌کار کارکنان در شرکت‌های پتروشیمی

مدیر اچ‌اس‌یی‌ و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اجرای سختگیرانه دستورعمل بازگشت به‌کار کارکنان با در نظر گرفتن همه شرایط پیشگیرانه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ داود عمادی اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور که همچنان تهدیدی جدی برای سلامت شاغلان و فعالان صنعت پتروشیمی به شمار می‌رود، اجرای سختگیرانه دستورعمل بازگشت به کار کارکنان با در نظر گرفتن همه شرایط پیشگیرانه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر این مهم که همه شاغلان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری در سامانه غربالگری و پایش بیماری کرونای صنعت نفت ثبت‌نام کنند، افزود: ضروری است کارکنان اقماری در شرکت‌ها سه روز پیش از عزیمت به محل کار خود، ضمن تکمیل اطلاعات در سامانه بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارزیابی سلامتشان به مراکز مربوطه در شهرهای خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: همه شرکت‌های پتروشیمی ملزم به رعایت دستورعمل‌های فاصله‌گذاری هوشمند هستند.

https://ipna.news/149677کپی شد!
منبع