اعلام شرایط استخدام بزرگ پتروشیمی‌ها در عسلویه+لیست رشته‌ها/آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی لردگان

ابوالفضل عزیزی با بیان اینکه مقدمات برگزاری آزمون استخدامی متمرکز و یکپارچه استخدامی در صنایع پتروشیمی عسلویه آماده شده است، گفت: بر این اساس،به‌زودی فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی در دو طرح پتروشیمی هنگام و آپادانا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمکی ایران(ایپنا)؛مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه در این آزمون استخدامی به دنبال جذب بیش از ۲۰۰ فارغ التحصیل دانشگاهی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: در این آزمون استخدامی تبعیضی بین زن و مرد وجود ندارد و در تمامی مشاغلی که امکان اشتغال زنان فراهم باشد، جذب انجام می‌شود.

این مقام مسئول همچنین در خصوص احتمال ثبت نام فارغ‌التحصیلان رشته‌‌های مهندسی نفت هم توضیح داد: در آزمون استخدامی پتروشیمی لردگان برای مشاغل نوبت‌کاری حضور مهندسان نفت آزاد بود و در آزمون استخدامی پتروشیمی هنگام و آپادانا هم تلاش می‌کنیم که امکان ثبت نام و مشارکت مهندسان نفت فراهم باشد.

وی از اکثر گرایش‌های رشته شیمی، مهندسی شیمی، مکانیک، عمران، صنایع، ایمنی و محیط زیست، برق، ابزاردقیق و … امکان ثبت نام در آزمون استخدامی صنایع پتروشیمی عسلویه را دارند، تاکید کرد: در کنار عسلویه، بحث برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام (بندرماهشهر) هم در دستورکار هلدینگ خلیج فارس قرار دارد که خبرهای نهایی در آینده اعلام می‌شود.

عزیزی همچنین از برنامه ریزی برای اخذ مجوز بهداشتی برای برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی لردگان خبر داد و افزود: با توجه به آغاز راه اندازی این طرح پتروشیمی باید هرچه سریع تر نسبت به برگزاری آزمون و جذب نیروی نوبت کار تحصیل کرده برای این طرح پتروشیمی اقدام کنیم.

مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین از برگزاری آزمون جدید استخدامی در سایر طرح‌های دست ساخت و تکمیل هلدینگ خلیج فارس در نیمه دوم امسال خبر داد./انرژی نیوز

https://ipna.news/149548کپی شد!