مدیرکل تعاون ایلام: نیروهای بومی در اولویت استخدام پتروشیمی باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با بیان اینکه جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی، ضابطه مند و به دور از رابطه بازی صورت می گیرد، گفت: نیروهای بومی باید اولویت اول استخدام شرکت پتروشیمی باشند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شکراله شیرخانی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار و حفظ سه جانبه گرایی برشمرد و افزود: این اداره مدافع کارگر، کارفرما و در مجموع دولت است.

وی بر ضرورت ایجاد شورای اسلامی کار در پتروشیمی ایلام تاکید کرد و گفت: وجود این شورا سبب می شود در صورت وجود مشکلات کارگری، بسیاری از مسائل به راحتی حل و فصل و رسیدگی لازم انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: شرکت پتروشیمی ایلام در ماه های آتی نیروهای متخصص و کارآمد جذب می‌کند و اولویت نیز طبق قانون باید با نیروهای بومی باشد.

شیرخانی تصریح کرد: جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی، باید برابر ضوابط و به دور از روابط و سفارش باشد و بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.

وی گفت: در جذب نیروهای انسانی مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و ضوابط شرکت اولویت با نیروهایی است که از قبل دارای سوابق متعدد بوده و در پروژه های مختلف در احداث این مجتمع حضور داشتند و اخیراً بیکار شده اند.

https://ipna.news/149474کپی شد!
منبع