حدود۳۶۸هزار تن کالا در استان بوشهرحمل و جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت: دریک ماه گذشته ۲۵هزار و ۸۵۹ فقره بار به میزان ۳۶۷هزار و ۸۶۹ تن بار شامل کالاهای اساسی، فرآورده‌های کشاورزی، سیمان، سوخت و محصولات پتروشیمی در این استان حمل شده‌است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سید حمید رضا علم افزود: جابه جایی کالا و بار براساس رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و شیوع ویروس کرونا مشکل و محدودیتی در این بخش این استان ایجاد نکرده‌است.

وی اظهارداشت:برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل، دست‌کش و دستمال کاغذی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

علم ادامه داد: با توجه به اینکه کار برداشت گندم ازمزرعه‌های استان بوشهر در دست اجرا است با همت کامیون‌داران این کار بخوبی انجام و گندم تولیدی راهی سیلوها می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: مقداری گندم هم از سیلوی بندر امام به سیلوی بوشهر حمل و تحویل شد.

علم بیان کرد: استان بوشهر از لحاظ تامین لاستیک خودرو و سوخت مشکلی ندارد و به میزان و تعداد نیاز توزیع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یادآورشد:عمده کالاهای اساسی مصرفی در استان بوشهر از طریق استان های دیگر وارد می شود و فقط برنج از طریق گمرگ بوشهر ترخیص می شود که این اداره کل متولی ارسال به سایر مناطق کشور است.

وی گفت: همچنین موز نیز از طریق گمرک بوشهر ترخیص می شود و به همراه برنج با رعایت پروتکل های بهداشتی به سایر نقاط کشور ارسال می شود.

https://ipna.news/149390کپی شد!