جعفر ربیعی کلکسیون رکورد تولید در پتروشیمی ایران راه انداخت

پس از ثبت رکوردهای تولید استایرن منومر در پتروشیمی پارس، محصولات زنجیره آروماتیک‌ها در پتروشیمی نوری، محصولات زنجیره ایزوسیانات ها در پتروشیمی کارون و گریدهای جدید پی.وی.سی در اروند، چشم صنعت پتروشیمی به ثبت سه رکورد جدید در غول تولید زنجیره فرآورده‌های «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران هم روشن شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛پس از ثبت رکوردهای تولید استایرن منومر در پتروشیمی پارس، محصولات زنجیره آروماتیک‌ها در پتروشیمی نوری، محصولات زنجیره ایزوسیانات ها در پتروشیمی کارون و گریدهای جدید «پی.وی.سی» در اروند، چشم صنعت پتروشیمی به ثبت سه رکورد جدید در غول تولید زنجیره فرآورده‌های «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران هم روشن شد.

پتروشیمی شهید تندگویان با تولید یک میلیون و ۸۰ هزار تن محصولات زنجیره «پلی‌اتیلن ترفتالات»، برای نخستین بار به یک رکورد جدید در تاریخ بهره‌برداری این مجتمع دست یافت که ۱۵ درصد بیش از مدت مشابه سال ۹۷ است.

رکورد دیگری که پتروشیمی شهید تندگویان پارسال موفق، به ثبت آن شد به واحد «پی.تی.ای یک» بوده و بیش از ۲۶۷ هزار تن از این محصول که ۲۰ درصد بیشتر بوده، به ثبت رسیده است. این غول تولید زنجیره محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» همچنین پارسال موفق به ثبت رکورد افزایش ۱۰ درصدی محصولات (۶۳۰ هزار تن) شده که قطعا اگر اتفاق خاصی در کار نباشد باید منتظر ادامه رکوردشکنی این مجتمع پتروشیمیایی در سال جدید باشیم.

نکته مهم این رکوردشکنی‌ها آن است که در مدل مدیریتی «ربیعی» در هلدینگ خلیج فارس استراتژی دقیقی برای تولید خوراک‌های پایه همچون «بنزن»، «پارازایلین»، «اتیل بنزن»، «استایرن منومر»، «اتان»، «کلر» و … تعریف شده که اتخاذ سیاست «شعور» جای «شور» منجر به ثبت رکوردهای جدید در میان دستی و پائین دستی صنعت پتروشیمی ایران در سال ۹۸ شده است.

https://ipna.news/149370کپی شد!