تعمیر و راه‌اندازی مجدد واحد ۸۰۰-۹۰۰ پتروشیمی آبادان توسط متخصصان داخلی

کوره واحد ۸۰۰-۹۰۰ در روز ششم فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکلات فنی دچار آتش سوزی و از چرخه تولید خارج شد که با تلاش پرسنل و متخصصین داخلی تعمیر و مجددا در سرویس قرار گرفت.

به گزارش خبرگرازی پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ محسن علوی مدیرعامل پتروشیمی آبادان کوره واحد ۸۰۰-۹۰۰ در روز ششم فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکلات فنی دچار آتش سوزی و از چرخه تولید خارج شد که با تلاش پرسنل و متخصصین داخلی تعمیر و مجددا در سرویس قرار گرفت.

وی کوره واحد ۸۰۰ پتروشیمی آبادان را به دلیل ساختار فنی دارای پیچیدگی و حساسیت بالا برشمرد و تاکید کرد: دانش و تجارب ارزشمند کارکنان مجتمع پتروشیمی آبادان و همچنین حفظ روحیه جهادی و کار شبانه روزی منجر به بازسازی این کوره و راه اندازی مجدد و موفقیت‌ آمیز این واحد شد.

مدیرعامل پتروشیمی آبادان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارکنان تلاشگر و جهادی این شرکت در بازسازی به موقع این کوره که دچار آسیب شده بود، تاکید کرد: حوادث صنعت بخشی از رویدادهای اجتناب ناپذیر و در عین حال قابل پیشگیری است که باید با آسیب‌شناسی دقیق فنی و تحقیقات تخصصی سعی کنیم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم تا شاهد کمترین آسیب در مجتمع باشیم.

علوی تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متعهد را بزرگترین سرمایه این شرکت دانست و گفت: عدم خرید تجهیزات خارجی و استفاده از تجهیزات موجود در مجتمع در سریعترین زمان ممکن یکی از دستاوردهای مهم پتروشیمی آبادان در راه اندازی مجدد این واحد است.

https://ipna.news/149324کپی شد!
منبع