تداوم پشتیبانی پتروشیمی در تأمین مواد ضدعفونی‌کننده مورد نیاز کشور

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی حدود ۲۰۰ هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده دست و پتروشیمی کارون بیش از ۴۵۰۰ تن آب‌ژاول غلیظ را با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون تولید کرده‌اند.

به گزارش خبرگرازی پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ صنعت پتروشیمی ایران همچنان از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند و با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی کارون تولید محلول آنتی‌سپتیک و آب‌ژاول با هدف تأمین بخشی از نیازهای کشور برای مواد ضدعفونی‌کننده از اوایل اسفند ماه ۹۸ آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تاکنون حدود ۲۰۰ هزار بطری نیم‌لیتری مواد ضدعفونی‌کننده دست را همسو با اهدف مسئولیت‌های اجتماعی خود تولید کرده و این بطری‌ها در مناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، بهداشت و درمان صنعت نفت و دیگر بیمارستان‌ها و اداره‌های دولتی کشور توزیع شده است.

تولید آب ژاول (ماده ضدعفونی‌کننده سطوح) تا پایان بحران کرونا و رفع نیازهای کشور ازسوی پتروشیمی کارون ادامه خواهد یافت و تاکنون بیش از ۴۵۰۰ تن آب‌ژاول غلیظ معادل ۴۵ میلیون لیتر رقیق شده افزون بر خوزستان در ۲۷ استان دیگر توزیع شده است

https://ipna.news/149311کپی شد!