شرکت های پتروشیمی اقدامات موثری در مقابله با کرونا داشتند

 در آینده هم مدیران عامل شرکت های پتروشیمی تولیدی همکاری بسیار خوبی خواهند داشت و اقدامات موثرتری به ویژه برای معیشت مردمی که در موضوع کرونا به شدت دچار بحران شدند انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مسعود حسنی رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با اشاره به کمک های مجموعه نفت برای مبارزه با کرونا اظهار کرد: علاوه بر مبلغ ۵ میلیارد تومان اولیه، چک پرداخت دوم نیز امضا شده و امروز به حساب می نشیند. نمی خواهیم به حاشیه بپردازیم، در این شرایط هر کسی در این رابطه باید سعی کند تا کار و وظیفه خود را انجام دهد و آنچه که از سوی پتروشیمی ها انجام شده چیزی کمتر از وظیفه بوده است.

وی ادامه داد: ان شالله در آینده هم مدیران عامل شرکت های پتروشیمی تولیدی همکاری بسیار خوبی خواهند داشت و اقدامات موثرتری به ویژه برای معیشت مردمی که در موضوع کرونا به شدت دچار بحران شدند انجام می شود، باید فکری به حال آنان کرد چرا که تبعات آن بسیار گسترده تر است و تبعات اقتصادی کرونا از تلفاتش مهم‌تر است که بایستی به آن توجه شود.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس عنوان کرد: امروز زمان پرداختن به حاشیه نیست، مجموعه علوم پزشکی در این روزها فشار و استرس زیادی را تحمل می کنند، تقاضا هم خیلی زیاد است و امیدواریم که مشکلات هر چه زودتر رفع و رجوع شود.

حسنی خاطرنشان کرد: امروز شرایط کشور و دنیا شرایط حاشیه نیست، بلکه هر کسی باید هر کاری از دستش برمی آید را بی ریا و بدون حتی ابراز آن انجام دهد. تا آخر هفته جاری تمامی پرداخت ها انجام می شود و ما باید به فکر اقدامات برنامه ریزی شده برای آینده باشیم.

وی با اشاره به کمبودها و امکانات محدود در استان بوشهر بیان کرد: باید به متولیان درمان استان اقتدا کرد، با توجه به امکانات محدود و نیاز زیاد باید پیرو تشخیص و راهبردهای مجموعه علوم پزشکی باشیم.

این مسئول با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا و شرایط اقتصادی موجود اظهار کرد: این شرایط گذرا است، آیا تحریم‌های سال گذشته آسان بود؟ دیدید که پتروشیمی پارس چطور عمل کرد، که همه ناشی از لطف و عنایت خداوند و تلاش و زحمات نیروهای این مجموعه بوده است. ما در اوج تحریم‌های سال ۹۸ از میانگین دنیا بالاتر عمل کرده ایم. گزارش ها موجود است و عددها و آمار گواه این حرف است. سال ۹۹ نیز با سختی شروع شده اما امیدواریم به آسانی بگذرد و به پایان برسد.

پیش از این مدیرعامل منطقه ویژه پارس به عنوان فرمانده ارشد شرایط اضطرار پایتخت انرژی کشور از مشارکت ٣٠٠ میلیاردی -نقدی و غیر نقدی- صنعت نفت در مبارزه با ویروس کرونا در سطح شرکت ها و تاسیسات و همچنین جامعه محلی خبر داده بود. با توجه به حجم بالای ۴٠ هزار نفر نیروی کاری شناور که از سراسر کشور به پایتخت انرژی کشور سفر می‌کنند کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری در عسلویه تاکنون به شکل قابل قبولی انجام شده است.

گفتنی است مشارکت صنعت نفت در مبارزه با ویروس کرونا حدود ۳۰ میلیارد تومان بوده که ۱۰ میلیارد از این مبلغ به شکل نقدی و مابقی به شکل تهیه اقلام موردنیاز از جمله مواد ضدعفونی، و… تامین و اختصاص یافته است.

https://ipna.news/149135کپی شد!
منبع